Ydelser

Forretningsudvikling og salgsoptimering. Skaber konkrete salg.

Det handler om flere ting:


Find ud af, om der er et marked.
Se og forstå virksomheden med kundens briller.
Bliv synlig de rigtige steder.
Bliv synlig på den rigtige måde.

Det er hvad jeg kan hjælpe dig med.

Herunder kan du læse nogle uddybninger på de enkelte punkter.

Læs om mine arbejdsmetoder her, eller kontakt mig allerede i dag her.

Er der intet marked, så skab det

Der kan være mange grunde til, at det ikke går så godt, som det burde for en virksomhed. Uanset hvor synlig man bliver, så hjælper det intet, hvis der ikke er et marked.

Dette er en af de første ting jeg analyserer. Hvis potentialet ikke er der, får vi aldrig succes gennem markedsføringen.

Er der intet marked, så skaber vi det!

Se og forstå virksomheden med kundens briller

Så længe man står med et produkt eller ydelse, der er et marked for, handler det om at blive set.

Det handler om at blive set der, hvor målgruppen færdes, på en måde, som falder i målgruppens smag. Det er her mange virksomheder taber meget potentiale.

Det er nogle gange umuligt at se sig selv med kundens briller. Ligesom alle andre, der arbejder dagligt med de samme ting, kan man se sig “blind” på det.

Blot efter 14 dages arbejde med det samme projekt, mister man objektiviteten.

- Benjamin Gundgaard, ekspert i usability

Det er vitalt, at man får en udefra til at hjælpe med det. Friske øjne, så at sige.

Bliv synlig de rigtige steder

Udgifter til markedsføring er en sjov størrelse. Det er svært at måle effekten på mange markedsføringsmetoder (specielt offline medier), men man tør ikke lade være med at smide penge efter det.

Man skal gøre opmærksom på sig selv, men det behøves ikke koste noget. Og når det endelig koster, så sørg for, at det er pengene værd.

Faktisk ser jeg flere og flere eksempler på virksomheder, som med et reduceret og gennemtænkt markedsføringsbudget kommer længere, end de nogensinde har gjort før.

Det handler om at markedsføre sig de helt rigtige steder.

Bliv synlig på den rigtige måde

Det kan nogle gange være skræmmende at se sig selv med kundens briller. Mange finder ud af, at de slet ikke har sendt de signaler, de egentlig burde.

Synlighed er intet værd, hvis man ikke udnytter de få sekunder, man har til at fange målgruppens interesse. Derfor er det essentielt, at man er synlig på den helt rigtige måde.

Det handler om at møde sine kunder med et sprog og en udstråling, som de kan forstå og identificere sig med.

Når målgruppen er kendt, bliver dette arbejde meget lettere.

Kunderne kommer af sig selv

Ville det ikke være fantastisk, hvis kunderne kom af sig selv? Det gør de, hvis du er synlig.

Tror du ikke på mig, så se mine resultater. Læs bl.a. om en populær webshop, der uden at bruge en krone på markedsføring omsætter i millionklassen.

Det handler ene og alene om at være synlig overfor målgruppen – og det behøver ikke engang koste en bondegård.

Se dig selv med kundens briller
Kontakt



 Tilmeld blog